Filtros : "FE" "Inglaterra" Removido: "EDUCAÇÃO ESPECIAL" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Security, Ethnography and Discourse. Unidade: FE

    Assuntos: CONFLITOS INTERNACIONAIS, SEGURANÇA HUMANA, EDUCAÇÃO, SILÊNCIO, LINGUAGEM, CROÁCIA, BÓSNIA-HERZEGÓVINA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SUMMA, Renata de Figueiredo e PUH, Milan. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. Security, Ethnography and Discourse. Tradução . London: Routledge, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.4324/9781003080909. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Summa, R. de F., & Puh, M. (2022). Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. In Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge. doi:10.4324/9781003080909
    • NLM

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
    • Vancouver

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
  • Fonte: History of Education. Unidade: FE

    Assuntos: HISTÓRIA DA EDUCAÇÃO, JESUÍTAS, MISSÕES RELIGIOSAS

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BOTO, Carlota. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha]. History of Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923. Acesso em: 07 maio 2024. , 2022
    • APA

      Boto, C. (2022). Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha]. History of Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. doi:10.1080/0046760X.2022.2044923
    • NLM

      Boto C. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha] [Internet]. History of Education. 2022 ;[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923
    • Vancouver

      Boto C. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha] [Internet]. History of Education. 2022 ;[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923
  • Fonte: Environmental Science and Policy. Unidades: FE, IO

    Assuntos: GERENCIAMENTO COSTEIRO, CONFERÊNCIA INTERNACIONAL, MEIO AMBIENTE, BIODIVERSIDADE

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      XAVIER, Luciana Yokoyama e JACOBI, Pedro Roberto e TURRA, Alexander. Local Agenda 21: planning for the future, changing today. Environmental Science and Policy, v. 101, p. 7-15, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Xavier, L. Y., Jacobi, P. R., & Turra, A. (2019). Local Agenda 21: planning for the future, changing today. Environmental Science and Policy, 101, 7-15. doi:10.1016/j.envsci.2019.07.006
    • NLM

      Xavier LY, Jacobi PR, Turra A. Local Agenda 21: planning for the future, changing today [Internet]. Environmental Science and Policy. 2019 ; 101 7-15.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006
    • Vancouver

      Xavier LY, Jacobi PR, Turra A. Local Agenda 21: planning for the future, changing today [Internet]. Environmental Science and Policy. 2019 ; 101 7-15.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006
  • Fonte: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assunto: BIOLOGIA (ESTUDO E ENSINO)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 07 maio 2024. , 2013
    • APA

      Journal of Biological Education. (2013). Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2013 ; 47( 4):[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2013 ; 47( 4):[citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assuntos: CIÊNCIA (ENSINO), MÉTODOS DE ENSINO

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo e CARAVITA, Silvia. School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 07 maio 2024. , 2012
    • APA

      Bizzo, N. M. V., & Caravita, S. (2012). School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Bizzo NMV, Caravita S. School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. 2012 ; 46( 1): 1-3.[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Bizzo NMV, Caravita S. School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. 2012 ; 46( 1): 1-3.[citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: International Journal of Science Education. Unidade: FE

    Assuntos: CONHECIMENTO, LEITURA, CIÊNCIA, GÊNEROS TEXTUAIS

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NIGRO, Rogerio Gonçalves e TRIVELATO, Sílvia Luzia Frateschi. Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts. International Journal of Science Education, v. no 2012., n. 16, p. 2529-2564, 2012Tradução . . Disponível em: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Nigro, R. G., & Trivelato, S. L. F. (2012). Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts. International Journal of Science Education, no 2012.( 16), 2529-2564. Recuperado de http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916
    • NLM

      Nigro RG, Trivelato SLF. Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts [Internet]. International Journal of Science Education. 2012 ; no 2012.( 16): 2529-2564.[citado 2024 maio 07 ] Available from: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916
    • Vancouver

      Nigro RG, Trivelato SLF. Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts [Internet]. International Journal of Science Education. 2012 ; no 2012.( 16): 2529-2564.[citado 2024 maio 07 ] Available from: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916
  • Fonte: Jornal of Biological Education.. Unidade: FE

    Assuntos: DARWINISMO, BIOLOGIA (HISTÓRIA), HISTÓRIA DA CIÊNCIA, EVOLUÇÃO HUMANA, GENÉTICA

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo e EL-HANI, Charbel Niño. Darwin and Mendel: evolution and genetics. Jornal of Biological Education., v. 43, n. 3, p. 108-114, 2009Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2009.9656164. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Bizzo, N. M. V., & El-Hani, C. N. (2009). Darwin and Mendel: evolution and genetics. Jornal of Biological Education., 43( 3), 108-114. doi:10.1080/00219266.2009.9656164
    • NLM

      Bizzo NMV, El-Hani CN. Darwin and Mendel: evolution and genetics [Internet]. Jornal of Biological Education. 2009 ; 43( 3): 108-114.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2009.9656164
    • Vancouver

      Bizzo NMV, El-Hani CN. Darwin and Mendel: evolution and genetics [Internet]. Jornal of Biological Education. 2009 ; 43( 3): 108-114.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2009.9656164
  • Fonte: Early childhood education: an international encyclopedia. Unidade: FE

    Assuntos: INFÂNCIA (ASPECTOS SOCIOECONÔMICOS), MULHERES (ASPECTOS SOCIOECONÔMICOS)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HADDAD, Lenira e NASCIMENTO, Maria Letícia Barros Pedroso. The ecology of childhood. Early childhood education: an international encyclopedia. Tradução . Londres: Praeger, 2007. . . Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Haddad, L., & Nascimento, M. L. B. P. (2007). The ecology of childhood. In Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger.
    • NLM

      Haddad L, Nascimento MLBP. The ecology of childhood. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Haddad L, Nascimento MLBP. The ecology of childhood. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assunto: BIOLOGIA (ESTUDO E ENSINO)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 07 maio 2024. , 2006
    • APA

      Journal of Biological Education. (2006). Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 4):[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 4):[citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assuntos: DARWINISMO, TEMPO GEOLÓGICO, EVOLUÇÃO (TEORIA)

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo e BIZZO, Luis Eduardo Maestrelli. Charles Darwin in the Andes. Journal of Biological Education, v. 40, n. 2, p. 68-73, 2006Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656016. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Bizzo, N. M. V., & Bizzo, L. E. M. (2006). Charles Darwin in the Andes. Journal of Biological Education, 40( 2), 68-73. doi:10.1080/00219266.2006.9656016
    • NLM

      Bizzo NMV, Bizzo LEM. Charles Darwin in the Andes [Internet]. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 2): 68-73.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656016
    • Vancouver

      Bizzo NMV, Bizzo LEM. Charles Darwin in the Andes [Internet]. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 2): 68-73.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656016
  • Fonte: The sustainable city IV. Unidades: FSP, FE

    Assuntos: GESTÃO AMBIENTAL, COOPERAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, IMPACTOS AMBIENTAIS, PLATAFORMA POLÍTICA, RESÍDUOS SÓLIDOS (USO)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RIBEIRO, Helena et al. Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. The sustainable city IV. Tradução . Southampton: WITpress, 2006. . . Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Ribeiro, H., Besen, G. R., Günther, W. M. R., Jacobi, P. R., & Demajorovic, J. (2006). Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. In The sustainable city IV. Southampton: WITpress.
    • NLM

      Ribeiro H, Besen GR, Günther WMR, Jacobi PR, Demajorovic J. Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. In: The sustainable city IV. Southampton: WITpress; 2006. [citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Ribeiro H, Besen GR, Günther WMR, Jacobi PR, Demajorovic J. Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. In: The sustainable city IV. Southampton: WITpress; 2006. [citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: Higher Education Policy. Unidade: FE

    Assuntos: DIVERSIDADE CULTURAL, MARGINALIDADE SOCIAL, ENSINO MÉDIO, ENSINO SUPERIOR, EDUCAÇÃO INDÍGENA

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. Higher Education Policy, v. 18, n. 4, p. 375-395, 2005Tradução . . Disponível em: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2005). Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. Higher Education Policy, 18( 4), 375-395. Recuperado de http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
    • NLM

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. Higher Education Policy. 2005 ; 18( 4): 375-395.[citado 2024 maio 07 ] Available from: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
    • Vancouver

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. Higher Education Policy. 2005 ; 18( 4): 375-395.[citado 2024 maio 07 ] Available from: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
  • Fonte: Environment & Urbanization. Unidade: FE

    Assuntos: URBANIZAÇÃO, MEIO AMBIENTE URBANO, DEGRADAÇÃO AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto. The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo. Environment & Urbanization, v. 16, n. 2, p. 199-211, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1630/0956247042310070. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R. (2004). The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo. Environment & Urbanization, 16( 2), 199-211. doi:10.1630/0956247042310070
    • NLM

      Jacobi PR. The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo [Internet]. Environment & Urbanization. 2004 ; 16( 2): 199-211.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1630/0956247042310070
    • Vancouver

      Jacobi PR. The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo [Internet]. Environment & Urbanization. 2004 ; 16( 2): 199-211.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1630/0956247042310070
  • Fonte: International Journal of Science Education. Unidade: FE

    Assuntos: QUÍMICA (ESTUDO E ENSINO), INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, COMPUTADOR NO ENSINO, INTERNET (EDUCAÇÃO)

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GIORDAN, Marcelo. Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning. International Journal of Science Education, v. 26, n. 15, p. 1875-1894, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/09500693.2004.10065602. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Giordan, M. (2004). Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning. International Journal of Science Education, 26( 15), 1875-1894. doi:10.1080/09500693.2004.10065602
    • NLM

      Giordan M. Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; 26( 15): 1875-1894.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/09500693.2004.10065602
    • Vancouver

      Giordan M. Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; 26( 15): 1875-1894.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/09500693.2004.10065602
  • Fonte: International Journal of Science Education. Unidade: FE

    Assuntos: PRÁTICA DE ENSINO, FÍSICA (ESTUDO E ENSINO), INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, ENSINO FUNDAMENTAL, ENSINO E APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. Building up explanations in physics teaching. International Journal of Science Education, v. fe 2004, n. 2, p. 225-237, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/0950069032000052072. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, A. M. P. de. (2004). Building up explanations in physics teaching. International Journal of Science Education, fe 2004( 2), 225-237. doi:10.1080/0950069032000052072
    • NLM

      Carvalho AMP de. Building up explanations in physics teaching [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; fe 2004( 2): 225-237.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0950069032000052072
    • Vancouver

      Carvalho AMP de. Building up explanations in physics teaching [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; fe 2004( 2): 225-237.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0950069032000052072
  • Fonte: Climateric. Unidades: HU, FM, FE

    Assuntos: TROMBOEMBOLISMO, TERAPIA DE REPOSIÇÃO DE ESTRÓGENOS, CLIMATÉRIO (EFEITOS DE DROGAS), MENOPAUSA (EFEITOS DE DROGAS)

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARGARIDO, P. F. R. et al. Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism. Climateric, v. 5, p. 87-89, 2002Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/cmt.5.1.87.89. Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Margarido, P. F. R., D'Amico, E., Bagnoli, V. R., Fonseca, Â. M. da, Halbe, H. W., & Pinotti, J. A. (2002). Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism. Climateric, 5, 87-89. doi:10.1080/cmt.5.1.87.89
    • NLM

      Margarido PFR, D'Amico E, Bagnoli VR, Fonseca ÂM da, Halbe HW, Pinotti JA. Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism [Internet]. Climateric. 2002 ; 5 87-89.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/cmt.5.1.87.89
    • Vancouver

      Margarido PFR, D'Amico E, Bagnoli VR, Fonseca ÂM da, Halbe HW, Pinotti JA. Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism [Internet]. Climateric. 2002 ; 5 87-89.[citado 2024 maio 07 ] Available from: https://doi.org/10.1080/cmt.5.1.87.89
  • Fonte: Toys, games and media : abstracts. Nome do evento: International Toy Research Association World Congress. Unidade: FE

    Assuntos: BRINQUEDOS, EDUCAÇÃO INFANTIL, HOSPITAIS INFANTIS

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KISHIMOTO, Tizuko Morchida e MIURA, Sheila Regina e HABE, Melissa Miuyki. Toys: a proposal to humanize the hospital. 2002, Anais.. London: Institute of Education. University of London, 2002. . Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Kishimoto, T. M., Miura, S. R., & Habe, M. M. (2002). Toys: a proposal to humanize the hospital. In Toys, games and media : abstracts. London: Institute of Education. University of London.
    • NLM

      Kishimoto TM, Miura SR, Habe MM. Toys: a proposal to humanize the hospital. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Kishimoto TM, Miura SR, Habe MM. Toys: a proposal to humanize the hospital. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: Toys, games and media : abstracts. Nome do evento: International Toy Research Association World Congress. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO INFANTIL, BRINQUEDOS

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HARTMANN, Waltraut et al. Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. 2002, Anais.. London: Institute of Education. University of London, 2002. . Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Hartmann, W., Almqvist, B., Brougere, G., Kishimoto, T. M., & Jenvey, V. (2002). Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. In Toys, games and media : abstracts. London: Institute of Education. University of London.
    • NLM

      Hartmann W, Almqvist B, Brougere G, Kishimoto TM, Jenvey V. Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Hartmann W, Almqvist B, Brougere G, Kishimoto TM, Jenvey V. Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 maio 07 ]
  • Unidade: FE

    Assuntos: POLÍTICA EDUCACIONAL, ENSINO FUNDAMENTAL

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, Denise Trento Rebello de. Teacher professional development and the argument of incompetence: the case of in-service elementary teacher education in São Paulo, Brazil. 2001. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, London, 2001. . Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Souza, D. T. R. de. (2001). Teacher professional development and the argument of incompetence: the case of in-service elementary teacher education in São Paulo, Brazil (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, London.
    • NLM

      Souza DTR de. Teacher professional development and the argument of incompetence: the case of in-service elementary teacher education in São Paulo, Brazil. 2001 ;[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Souza DTR de. Teacher professional development and the argument of incompetence: the case of in-service elementary teacher education in São Paulo, Brazil. 2001 ;[citado 2024 maio 07 ]
  • Fonte: Environment and Urbanization. Unidade: FE

    Assuntos: POLUIÇÃO AMBIENTAL, MEIO AMBIENTE URBANO

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e SEGURA, Denise Baena e KJELLÉN, Marianne. Governmental responses to air pollution: summary of a study of the implementation of rodizio in Sao Paulo. Environment and Urbanization, v. 11, n. 1, p. 79-88, 1999Tradução . . Acesso em: 07 maio 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R., Segura, D. B., & Kjellén, M. (1999). Governmental responses to air pollution: summary of a study of the implementation of rodizio in Sao Paulo. Environment and Urbanization, 11( 1), 79-88.
    • NLM

      Jacobi PR, Segura DB, Kjellén M. Governmental responses to air pollution: summary of a study of the implementation of rodizio in Sao Paulo. Environment and Urbanization. 1999 ; 11( 1): 79-88.[citado 2024 maio 07 ]
    • Vancouver

      Jacobi PR, Segura DB, Kjellén M. Governmental responses to air pollution: summary of a study of the implementation of rodizio in Sao Paulo. Environment and Urbanization. 1999 ; 11( 1): 79-88.[citado 2024 maio 07 ]

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024